بهترین زمان برای استفاده از ویتامین‌های هیرتامین زمانی است که یادتون می‌افته. چه صبح، چه وقت ناهار یا شب قبل از خواب. سعی کنید برای نتیجه‌ی بهتر هر روز سر همان زمان مصرف کنید. برای کپسول‌ها، ما پیشنهاد می‌کنیم که با وعده‌ی غذایی مصرف شود، اما برای پاستیل ها شما می‌توانید با غذا یا بدون غذا مصرف کنید.

اگر اشتباهی، بیشتر از یک کپسول مصرف کنم چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا نتیجه‌ی بهتر دریافت خواهم کرد؟

در حالی ‌که ما گزارش‌هایی را درمورد برخی از مشتریان دریافت کرده‌ایم که با مصرف بیش از دوز توصیه شده نتایج کمی سریع‌تر را تجربه کرده‌اند، توصیه می‌کنیم دستور العمل‌های روی برچسب را دنبال کنید. ۱ کپسول در روز برای نوع MOM و فرمول پیشرفته و ۲ عدد در روز برای پاستیلی ها. ما به سختی با تیم فرمولاسیون و دانشمندان خود کار کردیم تا مواد لازم و مقادیر مناسب مورد نیاز بدن را برای جذب بهتر مواد مغذی و در نتیجه رشد موهای سالم‌تر و قوی‌تر قرار دهیم. 

دو برابر کردن ویتامین‌ها توصیه نمی‌شود و اغلب می‌تواند عوارض جانبی و سمیت ایجاد کند، بدون اینکه پاسخ بهتری داشته باشد.

آیا هیرتامین گیاهی است؟ آیا می‌توانم فرمول پیشرفته و پاستیلی را هم‌زمان مصرف کنم؟

ما توصیه نمی‌کنیم که هر دو نوع را به طور هم‌زمان مصرف کنید، اما اگر هر دو فرمول را دارید قطعا می‌توانید روز مصرف فرمول‌ها را جابه‌جا کنید‌. به عنوان مثال، می‌توانید روز دوشنبه یک کپسول مصرف کنید و روز بعدی دو عدد پاستیل. ما فقط توصیه می‌‌کنیم که هر دو را همان روز مصرف نکنید.

من از بلعیدن قرص متنفرم. آیا راه دیگری برای مصرف ویتامین‌های من وجود دارد؟

ما کاملا متوجه‌ایم که برخی از ماها نمی‌توانیم یک قرص را قورت بدهیم، هرچقدر هم که کوچیک باشد. از آن‌جا که قرص‌های "فرمول پیشرفته" و "MOM" هر دو کپسول هستند، در واقع می‌توانید کپسول را باز کرده و محتوای آن را داخل نوشیدنی، شیک، یا هر غذایی که مربوط به آن است بریزید. با تشکر از آنتی‌اکسیدان‌های طلایی ما که وقتی آن را بیرون میریزید با بوی دل‌پذیر و ظاهر خوشایند مواجه خواهید شد. از طرف دیگر، می‌توانید هیرتامین را به عنوان جویدنی با استفاده از هیرتامین های پاستیلی ما مصرف کنید.

آیا مادران شیرده یا باردار می‌توانند هیرتامین مصرف کنند؟

هیرتامین مولتی ویتامین است و عموما توسط پزشکان بی‌خطر تلقی می‌شود. ما "هیرتامین مام" را به طور خاص برای زنان باردار و مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند تولید کرده ایم. از شما، کودک شما و موهای شما محافظت می‌کند. این فقط یک کپسول گیاهی حاوی مواد مغذی و ضروری است که برای شما و فرزندانتان برای رشد نیاز است.

آیا کودکان یا نوجوانان هم می‌توانند آن را مصرف کنند؟

در حالی که ما هیچ دلیلی نداریم که معتقد باشیم ماده‌ای در فرمول ما برای کودکان یا هر کس دیگری مضر است، ما هیرتامین را به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌کنیم. مانند همیشه اگر شما ویتامین‌های ما را به فرزند خود می‌دهید، ما اکیدا توصیه می‌کنیم ابتدا با پزشک یا متخصص اطفال خود مشورت کنید.

منبع مطلب درمورد قرص هیرتامین