ابزار های عالی وب مستری

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین زمان برای مصرف قرص های هیرتامین

بهترین زمان برای استفاده از ویتامین‌های هیرتامین زمانی است که یادتون می‌افته. چه صبح، چه وقت ناهار یا شب قبل از خواب. سعی کنید برای نتیجه‌ی بهتر هر روز سر همان زمان مصرف کنید. برای کپسول‌ها، ما پیشنهاد می‌کنیم که با وعده‌ی غذایی مصرف شود، اما برای پاستیل ها شما می‌توانید با غذا یا بدون غذا مصرف کنید.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alireza ashrafi

راهنمای خرید قرص هیرتامین

قرص تقویت کننده مو هیرتامین Advanced Formula شامل ترکیبات قوی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست، که برای داشتن موهایی پرپشت، ضخیم و بلند بهترین مکمل بشمار میرود. از ترکیبات استفاده شده در تولید قرص هیر تامین می توان به ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، تمام ویتامین های خانواده B، سلنیوم، زینک (روی)، منیزیم، آلوئه ورا، گیاه دم اسب، رزماری، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آرد برنج، زردچوبه، گزنه، گیاه براهمی (باکوپا) و … اشاره کرد. تغذیه مناسب تنها راهی است که ویتامین ها و مواد معدنی در بدن می توانند نقش خود را ایفا کنند و برای رشد سالم مو کاملاً ضروری است. قرص تقویت کننده مو هیرتامین با جمع آوری تمامی این مواد مورد نیاز برای تقویت رشد موها در هر کپسول، توانسته یک مکمل قدرتمند روزانه برای موهای شما ایجاد کند.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۰۰ ، ۰۴:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alireza ashrafi

راهنمای ثبت سفارش ترجمه پزشکی

برگردان محتوا بصورت پاراگراف پاراگراف بطوری که متن بالایی محتوای فارسی و پاراگراف پایین برگردان متن می­ باشد، به شما ارائه می ­شود. هدف از این کار دادن فرصتی به شما جهت مقایسه بهتر و نظر دادن شماست. انتظار نداشته باشید که کلمه به کلمه محتوای خود را در متن برگردان بیابید. در نظر داشته باشید، با تجربه ای که از خواندن تکست بوک، مقالات فراوان و مهارت های مربوطه که تیم کسب نموده است، به شما این اطمینان داده می شود که تغییرات در جهت پیوستگی معنای محتوای شما و معادلات رایج مورد استفاده در محتوای بین المللی؛ اعمال شده است. گاهی بدلیل اینکه عبارات و امکان استفاده ی بی محدودیت عبارات و افعال در فارسی، شما نمی توانید دقیقا عین فعل و عبارت را در متن برگردان بیابید، بلکه مترجم با در نظر داشتن اینکه چه افعالی با چه اسامی و عباراتی باهم استفاده می­شود (collocations) مجبور به این تغییرات می­ شود. مترجم به شما این اطمینان را می ­دهد که تغییرات حاصل هیچ خللی به ارزش محتوا وارد نمی­ کند و با آسودگی خاطر قابل استناد و ارائه است.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۰۰ ، ۰۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alireza ashrafi