نرم افزار محبوب و رایگان اینستاگرام برای تمامی ویندوزها و سیستم عاملهای موبایل اعم از اندروید و ios قابل دسترس است. در این مطلب تصمیم داریم به بررسی رفع سریع ریپورت در اینستاگرام بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه:

ریپورت (Report) یا گزارش اصطلاحی رایج در اینستاگرام است. هر کاربری که قوانین امنیتی و حقوقی را در اینستاگرام زیر پا بگذارد مرتکب تخلف شده و دیگران می توانند تخلف وی را به اینستاگرام گزارش دهند. با ریپورت کردن کسی به اینستاگرام اخطاری دادید که این شخص فعالیت غیر مجازی دارد. اگر سؤالاتی در رابطه با ریپورت اینستاگرام در ذهن شما نقش بسته و پاسخ آنها را نمی دانید در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم که:

  • از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شده ایم؟
  • چند نفر ریپورت کنند اینستاگرام بسته میشه؟
  • نشانه های ریپورت شدن در اینستاگرام کدامند؟

ریپورت یا بلاک شدن یک کاربر ۲ حالت دارد. بلاک شدن ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد و یا کاربری توسط اینستاگرام، بلاک شده باشد. زمانی که تعداد ریپورت های کسی ۱٫۵ برابر فالور های آن شود پیج توسط اینستاگرام بسته می شود ولی مردم با گذاشتن کامنت در پست های شخص ریپورت شده می توانند ریپورت را غیر فعال کنند، و هر کامنت سه ریپورت را از بین می برد.

در چه مواردی می توانیم ریپورت دهیم؟

  • اگر فردی وانمود می‌کند یک شخصیت شناخته شده است.
  • اگر فردی شخصیت شما را جعل کرده و وانمود می‌کند شماست.
  • اگر فردی دارایی‌های معنوی شما (کپی‌رایت) را بدون اجازه منتشر می‌کند.
  • اگر فردی در اینستاگرام تصاویر یا کامنت‌های اسپم، تبلیغاتی و هرزنامه ارسال می‌کند.
  • اگر فردی کامنت یا تصویری غیراخلاقی یا غیرمتعارف را در اینستاگرام منتشر کرده است.
  • اگر فردی کامنت یا تصویری با موضوعاتی مانند آسیب به خود (خودکشی)، آزار و تهدید و یا استفاده از موادمخدر منتشر کرده است

ریپورت های اینستاگرام معمولاً دارای مدت‌زمان مشخص است، این زمان‌ها از یک هفته شروع‌شده و تا بسته شدن کامل اکانت ادامه دارد. اگر برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این مشکل پس از چند ساعت رفع می‌شود. اما اگر با مشکل لایک کردن مواجه شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید. بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

گام اول: قرار دادن کامنت انگلیسی از سوی کاربران

یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. اگر هر یک از فالورهای شما ۵ کامنت انگلیسی قرار دهد، شما از ریپورت خارج می‌شوید و می‌توانید از امکانات اینستاگرام به‌صورت کامل استفاده کنید. در واقع با این روش به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این منظور می‌توانید از تصاویر زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

میتوانید رفع ریپورت اینستاگرام را در وب ابزار دنبال کنید